دستگیری تهیه کنندگان زعفران تقلبی در قاین 

فرمانده انتظامی شهرستان قاین ازکشف یک کیلو زعفران تقلبی و ۲۰۰ کیلو زعفران در حال تولید در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ زال بیگی فرمانده انتظامی شهرستان قاین  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت:  زعفران به عنوان یک محصول کشاورزی صادراتی در داخل و خارج از کشور دارای اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: با توجه به ضرورت برنامه ریزی برای افزایش کیفیت این محصول با ارزش، اطلاعاتی در خصوص سوء استفاده افرادی کلاهبردار در زمینه تولید زعفران‌های تقلبی به دست آمد که موضوع پیگیری و بررسی شد.

 سرهنگ زال بیگی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد و مأموران پس از تکمیل تحقیقات پلیسی ۲ برادر را که در زمینه تولید و فروش زعفران‌های تقلبی فعالیت داشتند شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی عملیات دستگیری متهمان آغاز شد.

سرهنگ زال بیگی اظهار کرد: مأموران، متهمان شناسایی شده را در کارگاه غیر قانونی تولید زعفران تقلبی در یکی از روستا‌های شهرستان قاین دستگیر کردند که در بازرسی از محل فعالیت آنان یک کیلو زعفران تقلبی و ۲۰۰ کیلو زعفران در حال تولید و غیر استاندارد کشف و آلات و ادوات مربوط به تولید این اقدام مجرمانه توقیف شد.

وی با اشاره به این مطلب که متهمان پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند تاکید کرد: یکی از اولویت‌های پلیس موضوع مقابله جدی با قاچاق کالا و از طرفی حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی است و پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند خللی در این روند به وجود آورند برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام / ط ا

کشف یک کیلو زعفران تقلبی  در شهرستان قاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.